ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد نگاهی به جایگاه زن و خانواده در شاهنامه فردوسی تقاضای ۲۳۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات تشویقی ۵۰۰ میلیون‌تومانی دهه‌شصتی‌ها درمان رایگان کودکان؛ سرمایه‌گذاری نو برای «سلامت» زنان بالای ۴۰ سال حتماً این آزمایش را انجام دهند زندگی‌های توخالی پرداخت وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون‌تومانی مخصوص بانوان با کارمزد ۴ درصد + جزئیات کاهش آمار ازدواج، پیری جمعیت و افزایش زایمان‌ها کتاب «به دنبال ماه» منتشر شد | روایتی داستانی از زندگی امام موسی کاظم (ع) ویدئو | طعم مادرانگی برای هشت فرزند معلول در «خانه کوچک کیانوش» نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه جزئیات پوشش بیمه‌ای رایگان برای زنان روستایی و عشایر اعلام شد ریشه‌یابی فساد جنسی افسارگسیخته در غرب روایتی از حضور بانوان خادم کنار نوزادان تازه‌متولدشده | اشک‌های شوق مادرانه روی پرچم متبرک حرم مطهر رضوی + عکس و فیلم هشدار پزشکان درباره شیوع یک ویروس سرطان‌زا در بین زوجین سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟ ارتباط بین شنا در استخر با ابتلا به بیماری‌های مقاربتی زنانی که هورمون‌درمانی می‌شوند، بیشتر در معرض ابتلا به سرطان تخمدان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها
موسوی مهر: آثار منتخب رویداد هم افرینی دعوت، اکران شهری می شوند | تولیدات رسانه ای «دعوت» در افزایش مشارکت انتخابات تاثیرگذار خواهد بود 

موسوی مهر: آثار منتخب رویداد هم افرینی دعوت، اکران شهری می شوند | تولیدات رسانه ای «دعوت» در افزایش مشارکت انتخابات تاثیرگذار خواهد بود 

  • کد خبر: ۲۱۳۴۲۹
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: آثار منتخب در رویداد هم افرینی دعوت، اکران شهری خواهند شد و در فصای مجازی منتشر خواهند شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، میثم موسوی مهر مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا در اختتامیه رویداد هم آفرینی دعوت اظهار کرد: هدف ما نشان دادن ظرفیت‌های توانمند رسانه‌ای است، افراد بسیاری در هسته‌های تولید محتوا دغدغه‌مند هستند و با تکنیک بالا کار می کنند، اما پشتیبانی نمی‌شودند و ناشناخته ماندند، این رویداد کمک کرد تا این افراد آثار خود را عرضه کنند و شناخته شوند.  

وی با بیان اینکه این رویداد فرصتی پدید آورد که با افراد با استعداد در زمینه تولید محتوا آشنا شویم گفت: شهرداری مشهد مصرف کننده اصلی آثار فرهنگی در این رویداد است. هدف ما شناسایی هسته‌های تولید محتوا در شهر مشهد است که آن‌ها را تقویت کنیم.  

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا بیان کرد: ان‌شالله این آثار و تولیدات محتوا در افزایش مشارکت در انتخابات اثربخش باشد. آثار منتخب در این رویداد اکران شهری می‌شوند و در فضای مجازی منتشر می‌شود و به مخاطبان اصلی می رسند.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک با تعداد بیشتر و موضوعات متنوع‌تر و الگو‌های فاخرتر دور هم جمع خواهیم شد. در این حوزه با افتخار مدعی سکوی بین المللی تولید محتوا هستیم و به اتکا به نیروی شما جوانان قطعا اثر گذار در رویداد‌ها خواهیم بود.

تولیدات رسانه ای "دعوت" در افزایش مشارکت انتخابات تاثیرگذار خواهد بود 

موسوی مهر همچنین در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص اهمیت و تاثیر برگزاری رویداد هم افزایی دعوت اظهار کرد: ۷۳ اثر رسانه‌ای فاخر مناسب در اکران‌های شهری و فضای مجازی تولید شد. رویداد دعوت با هدف افزایش مشارکت در انتخابات و نقش موثر بانوان مشهدی به مدت یک هفته برگزار شد که در اختتامیه آن آثار فاخری در قالب‌های مختلف تولید شدند.  

وی افزود: امروزه فضای مجازی به شدت در افکار و آرای مردمی و شیوه انتخاب انگیزه بخشی بسیار اثرگذار است لذا محصولات و تولیدات رسانه‌ای با همین هدف تولید شد که قابل عرضه در فضای مجازی باشد.  

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: افراد و منتور‌ها در زمینه‌های تولید فنی و محتوایی در این رویداد تولید اثر کردند و این تولیدات از فردا در فضای مجازی و اکران شهری مورد استفاده قرار می گیرند. این تولیدات رسانه‌ای در افزایش مشارکت در انتخابات قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.